Jumaat, Jun 05, 2009

GILA-GILA NO. 700!!!!...


Pagi Rabu lepas, sebelum masuk ofis, masa nak gi breakfast singgah kedai nak beli paper dulu. Ternampak Gila-Gila terbaru... dan kat cover yang dilukis oleh Jaafar Taib tu ada tulis nombor 700!


Waa... bayangkan , dah 700 kali Gila-Gila diterbitkan sejak 31 tahun yang lepas... satu pencapaian yang membanggakan!Ini dah kira tahap legend dah nih.


Dan sambil tu, saya berkira-kira...sejak 1996, sekurang-kurangnya saya dah terlibat dalam lebih kurang 200 keluaran Gila-Gila.. huhu.. kira ok le, boleh di'associate'kan dengan unsur-unsur legend nih.


Dan petang ni, saya nak kena jumpa orang no 1 dalam Gila-Gila nih... mmmm.. ada cerita apa lah agaknya...


1 ulasan:

AloyCaricature berkata...

aku curi gamba cover gg ni boh dalam blog aku..hehe..